2012-01-14

GAMEDAY!! -Vermont vs. Boston College, eller ska jag saga 11 man vs. Amerikas juniorlandslag? 
(läs tuff match) Men vi gjorde det bra, torsk med trenoll och svettig som en ja vet inte vad gled man in i okladningsrummet efter matchen och var hyfsat nojd! Fick aven en 30 min ryggmassage innan mathchen, vilket gjorde hela upplevelsen sa mkt battre. m i n r y g g a r f u c k e d u p !
   Efter pregame skaten idag tog jag & Dani shuttlen downtown for PREGAMEMEAL. Vi checkade in pa Carb stallet "Bove's", ett litet pasta-dining-stalle. Jag bestallde en tre kilos pastatallrik med deras hemgjorda pastasas innehallande farska champinjoner, delicious!
   Imorgon har vi internmatch & efter det back to the dorms… langtar inte!
Skulle gott kunna stanna pa hotell i nagra dagar, veckor.. toår till !! 


Nu ligger jag och kollar King of Queens (åh vad jag alskar den serien
& ater en av de godaste muffinsarna jag nagonsin atit;
Homemade Blueberry Muffin fran hotellet
-mastig/saftig/smakrik/innehallande massa E-nummer … ,yummiemee!
& Stabucks kaffe till det, saklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar