2012-01-13

Fredag 13 januari. klockan 08:00. Sheraton hotell Burlington.

Igar hade vi "Secret Santa Party" dvs, alla i laget har en person man ska ge tre julklappar till under december/januari och man far INTE avsloja vem tomten ar. Det var kul, jag hade ingen aning vem som hade mig, men bra presenter fick jag iaf :) Forsta presenten var saklart penaut butter cups (!) och jattegod licorice som inte finns i Sverige. Lakritsen ar en blandning av sot&salt lakrist och den ar mjuk&seg nastan som kola, mmmm! Min andra present var en coconut-lukta-gott-lotion, alskar dem!! & tredje och sista "stora" presenten var en jattefin knallbla sjal och en till lukta-gott-lotion -my secret knows me! Thank you.

Jag har varit vaken cirkus en timme nu och jetlagen vill inte riktigt ge med sig… Ge mig ett par dagar till bara! Ska til Hannaford och handla lite frulle och mat snart. Idag ar prio ett att forsoka hitta ingredienser till Kakaofilen for jag ar saaa s u g e n pa det & har varit det sedan Sverigetiden.

Traning ett-tre idag, kolla herrlaget kicka ass kl sju, utochata, filmkvall, sova. Match imorgon!!!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar