2012-01-18

E-mail this morning; Stop by your area's Mailroom with UVM ID. Package for you! Ivrig som man ar sprang man till frontdesk, hamtade paketet och upp till rummet igen. Paketet inneholl Fish oil & Coconut oil, m a d e m y d a y ! Min hy är helt forstord numera, tror det beror pa detta freakin' kalla vädret .. Har gjort Olive oil ansiktspeeling med honung och socker varenda kväll, vilket faktiskt har hjälpt otroligt mycket. Men mina läppar är fortfarande i sitt sämsta skick! Snart far jag en ansiktskräm fran Khiels & lavendel olja & Jojoba olja ocksa. Kan inte sluta illa det har! Nu ligger jag med Cocnut oil i haret, ansiktmask made by oils, fotterna ligger oljor & oj vad jag ska ma bra efter den här dagen :) ... äter mellis och tittar pa film gor jag ju ocksa. Just nu tittar jag pa "Eat Drink Man Women", har annu bara kollat tva min sa recensionen far bli nagon dag framover. Jag har kommit pa en sak; nar jag letar filmer sa fastnar jag for filmer som har mat i titlen. For nagon dag sen sag jag "Tortilla Soup" jattemysig film, rekomenderas! Igar sag jag "Breakfast at Tiffanys", den var lite for gammaldags for mig. Men mysig titel iallafall :)


Vi hade frukost 06:45 am idag, is 07:45-09:00 & work out 09:15-10:00, ganska sleeten efter det, men jag 
älskar morgonträningar sa jag klagar INTE! Man vaknar lixom pa riktigt med morgonträning + att man kan slappna av resten av dagen och bara gora-vad-man-vill.


Skolan da … Den har inte riktgit borjat an! Skont :) men det kommer.., tro mig! Nutrition classerna ar mer Kemi an nagonting annat har jag markt pa en dag iallafall. Men det ar fortfarande jatteintressant. Sa vi fa la se! 


.. skummade mjolken i kaffet idag, & visst blev det en extra touche!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar