2012-01-19

Roadtrip till Boston om nagra timmar
Matsack -CHECK! Matsack ar sa gott. Igarkvall fixade jag iordning en helryggsack med matsack, fastan vi far mat sa det blir over pa vagen dit .. typisk Klaragrej! Men jag har ju mina favoriter och mina sverigesaker;
• Bananer&Jordnotssmor,
• Coconutoils,
• Hemmagjord olivolja/honung/socker ansiktsskrubb (fantastiskt)
•Spirulina & Fishoil kapslar
• Popcorn (har fatt en dille for just popcorn. Alla ater popcorn har, de tror att det ar jattenyttigt, & det ar val inte sadar jattejatteonyttigt men jag skulle inte pasta nyttigt heller. Jag har iaf atit det tre kvallar i rad nu(!) Och det ar ju faktiskt riktigt gott :)
• & basta kompisen far man juinte glomma; Karmell Kungen
• Svenskt snabbkaffe (!!)
• Jag ar Zlatan som ljudbok
• Salt (sjukt att jag maste bara med mig salt overallt faktiskt, men maten smakar ingenting har.. Skarpning Amerika!!)
• festklader .. I wish!


Med lika mycket folk som forra helgen beger vi oss mot Boston for tva matcher. Vi spelar mot Boston University imorgon & Northeastern university pa sondag. Hoppas fa se lite av staden Boston ocksa, kan nog bli en uplevelse! (JA, jag ska ta kort)

Maste carb it up' for helgens bravader! . .. har forbestallt MiniBBQburgers till fredagsmyset+tillbehor! 
Miniburharna ar mycket godare an de stora feta hamburgarna tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Svar: Ja jag älskar verkligen frukost :) Jag har testat något likanade, men inte exakt det som du tipsade om så det måste jag verkligen göra ;) Tack för tipset :D Bor du i USA? Jag älskar USA, bästa landet jag varit i.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon,såg just resultatet hoppas ni får tillbaka spelare snart,verkar inte hålla hela matchen.
    Får be om lite mer LCHF byt ut vit bröd(hamburgare) mot grönsaker ovan jord,med en god olivoljedressing till.
    Lycka till idag
    Kramar Pappa

    SvaraRadera