2011-12-06

tisdagmorgon vid frukostbordet & imorgon ar sista skoldagen!! galet mycket man langtar.
Innan sista skoldagen anlander ska jag och min grupp halla en presentation om "fetma"i min Eng class.
I en annan class har vi grupp discussion om boken "Hope in the unseen"
som jag inte varit sadar jatteduktig pa att lasa … hm!

De senaste dagarna inte varit roliga nagonstans, har pepprats med tabletter/drugs/drops for att orka med matcher, laxor, moten & hela dagarna i sig. Har sovit till 10.00 (!) de fyra senaste dagarna, & nar jag gatt upp har jag inte direkt varit pigg, sa lange har jag inte sovit sen jag vet inte nar. Huvudvarken & orvarken har foljt med mig tills idag. - Idag kanns det faktiskt battre :) pepparpeppar*

Nagot som gjorde mig pa valdigt glatt humor var denna tallrik som stod 
pa min plats i omkladningrummet efter traningen i torsdags, 
- Swedish meetballs, KAVIAR, Wasa-knacke & SvenskAppelkaka <3
Tack Mike!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar