2011-12-10

Lordag & Helg !! Promenix, Brunch & en nan timmes plugg avklarad. Har lyssnat pa julmusik hela morgonen, vilket tar hela min fokus. Tack julen for att du forstor mina betyg ..; Borjade tanka pa och tom planera allt jag ska baka & laga nar jag kommer hem, har ju en del att catcha up sa att saga … :) Tankte pa SVENSK MAT & dryck (… som ar helt outstanding) n a t u r e l l 3% A-FIL (!!), Morkt brod, Skivad ost, Kaviar, Flygande Jakob, Svensk Tacos, vin, lax & allt som tillhor mammas hemlagade mat! Ar sa less pa maten har nu, eller inte less, jag kan aldrig riktigt bli less pa mat, men det ar typ samma hela tiden. Aven fast vi hr 3 olika Dining hallar med olika ratter varje dag sa kanns det anda samma.
Tankte pa alla jag kommer traffa. Blir sa lycklig nar jag tanker pa det. Lyckan infann sig redan igar nar vi antligen fixade date via Skype, Me and F! Love u girl.

Laddar upp infor Chrismas Photo & practice med Gossip Girl & Pumpkin Coffee for tillfallet,
sen far vi se vad kvallen bjuder pa!
Ha en bra lordag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar