2011-12-02

(Hint: ar du pa daligt humor och vill bli pa battre, las inte det har inlagget)
Jag vet att man ska vara positiv, men jag gor ett undantag idag eftersom dagen i sig inte direkt har varit positiv mot mig. Varldens samsta Fredag helt enkelt!
Har bara haft motganger sedan jag klev upp imorse (10.15, wooops, nagon som var trott..)
Sprang till min mattelektion som jag trodde skolla vara lite lojt sadar.., eftersom vi hade exam i onsdags. Nehe, det var den ju inte, vi borjade med nagot helt nytt; Rationella Functions (hitta all possible roots fran ett negativt "roten ur tal") Fattar ingenting som vanligt & vi har QUIZ pa mandag.. k i l l m e.

Efter matten hade jag ett seriost mote med min engelska larare. Ska tydligen skriva TVA essays nu. + fa dem rattade av en "writing tutor", hur mycket tid tror de man har? Har aven mote med min presentation grupp imorgon infor den muntliga presentationen pa tisdag. Kanske ska borja min research snart?.. Jag ska prata om overvikt och BMI och allt som tillhor.

Efter mitt mote gick jag och at en dubbel-burgare. Kom pa att i onsdags at jag min forsta hamburgare sen jag kom hit. Bor man i Amerika kan man inte bara ha atit en burgare pa 4 man, & nu har jag faktiskt atit 2! Nar jag val satt  mig ner och skulle smsa min Kajsa, sa gar det inte .. -slut pa pengar pa mobben! Lubba till Verizon, sta i ko en timme och saklart kranglar allt…

Hann precis tillbaka till 3.15 da vi hade pre-comp (Pre-comp har vi alltid innan matchdag, innehaller; snabba fotter, arhamvningar & hopp) Is 4-5.

Nu kommer enda hojdpunkten for dagen: SUSHI-MIDDAG!! Jag, Val & Kaitlyn tog bilen till Japan for en timme och at godaste matratten som finns. Jag at Godzilla -special bitar med friterad raka, avokado & gurka. muuuums. Tacka Sushi vettja!

Som gradde pa moset till allt de daliga idag sa fick jag fruktansvard huvudvark nar jag lubbade tillbaka fran Verizon. Sandar huvudvark som gor sadar ont nar man ror huvudet & hoppar man sa kanns det som att hjarnan ar pa ett stalle och huvudet pa ett annat, aj! Var ju jatteroligt pa pre-compen.. Noot! Har valdigt ont an & det gick inte over fastan jag tranade som det brukar gora .. Darfor ligger jag i sangen just nu och kollar pa "Pay it forward", ater Ben & Jerry Peanut Butter Cup & dricker kaffe och bara langtar tills den har dagen ar over. Vill aldrig se den igen!, vilket jag forhoppningsvis aldrig mer kommer gora.

(trakigt inlagg? Jag varnade dig ..)
Godnatt!

Igar var vi och kollade pa
the Men's Basketball game; Vermont-Harvard

1 kommentar:

  1. Usch!! Hoppas du kan lägga gårdagen bakom dig,och vakna upp till en mer normal dag du kanske kan trösta dig med bättre väder än hemma blåsigt,blött.grått trist,men ser fram mot jul
    Sheer up

    SvaraRadera