2011-11-16

Back in the states.
senaste dagarna har inte varit allt for roliga. Ville inte alls stiga upp fran den varma sangen, det mysiga sallskapet & aka ifran mitt sverige 06.00 mandag morgon. Ville inte ut i kylan. Ville inte vanta i massa köer pa Arlanda airport. & jag ville framfor allt inte sitta i ett plan 12 timmar, booored!

buuut; Here I Am -Alive, pretty happy & valdigt valdigt trott. Jet lagen tar kol pa mig. men det ar inte OK att lagga sig 20.00, eller?

nagot som gatt upp for mig denna vecka ar att trigonometri ar det v ä r s t a jag vet & det v ä r s t a jag gjort i hela mitt liv. jag skojar inte. Vilken manniska tankte inte pa mig nar han uppfann den onödiga teorin? aaah, blir galen! Kommer aldrig kunna tacka Ryan for all hjalp, en Marabou chokladkaka räcker inte ens en bråkdel. tack igen!

Idag har jag mitt sista speech, ska prata om mina siblings <3 här forstar man verkligen hur mycket de narmsta betyder för en! Efter practice idag ska jag ut på middag & fira att imorgon har jag inga classes, weey! & att det mesta ar klart i skolan! &&& thanksgivingbreak nästa vecka, vilket betyder en och en halv vecka med classes kvar, OMG! :) :)

har aldrig langat sa har mycket efter nagonting. . .
tomorrow - speech & hand in two paper in my Eng class
2 days - freeeeee! no classes! 7-7.30 am -registrera spring classes (plz, still be there classes), Pre comp 1.15, Ice 2-2.45, 3.45 leaving for away game.
5 days - 13 days - T H A N K S G I V I N G B R E A K
-> one and a half more week in school.
-> going home December 16 <3<3<3
Har vaknar runt 6 am varje morgon. Valdigt skont faktiskt.
Har käkat lååång frulle & setat och pluggat i timmar medans alla andra sover. Vilket ni vet att jag gillar.
Ni vet ocksa att jag längtar till frukost imorgon.

2 kommentarer:

  1. Jotack, märker allt att du har jetlag, sällan skådat ett mer rörigt blogginlägg!! ;P ;P
    Tur att man är tvåspråkig iaf.
    (älskar dig!)
    /Maja

    SvaraRadera
  2. Jag längtar tills vi ses lika mycket som du längtar efter frukost. pöss.

    SvaraRadera