2011-11-11

Life is the first gift, love is the second, and understanding the third.

Tina Thörner -vilken enrgiknippa!!
Forelasning s T a V A s formiddagen idag, Tina Thörner holl en forelasning i tva & en halvtimme, inneholl lite utav allt. Lyssnade pa en kvarts avslappning, fick hora nagra av hennes experiences (höhö) & att positiv ar faktiskt en viktig del av livet! jappjapp. 
Far ett litet nytt tank pa livet varje gang man hort och sett den lilla varelsen. Fick hennes bok ocksa som jag last tva sidor i hittills … :)

Fredagskvallen spenderades pa basta satt. Myskvall!, som borjade med en cykeltur med Scandics racer cyklar. Min bastis candyking, fika, Idol & tjejsnack stod for resten av kvallen!

Gameday tomorrow, match start 12.30. Alskar tiding traning, kanns sa underbart pa nagot satt! 
&&& Fanny & Sara kommer ner imorgon. Jag kommer dromma gott inatt. alskar er flickor!

Avslutade kvallen med x-tra mycket mys :)

Idag har jag bestamt mig!!
kanns fruktansvart bra,
Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar