2011-09-25

sondag & helgen ar over. later ganska deprimerande
Ny vecka & Nya mojligheter, later mer positivt

Idag tog jag & kameran en morgon promenix, gick down town och vidare ner mot vattnet. Valdigt fint dar nere vid hamnen maste jag saga! Pa vag upp igen gick vi in pa en grocery store och inhandlade lite ny Ben&Jerry glass, tva nya smaker -American dream -Vanilla Ice Cream with Fudge Covered Waffle Cone Pieces & a Caramel Swirl  & Everything but the… - A Collision of Chocolate & Vanilla Ice Creams Bar Chunks, White Chocolatey Chunks, Peanut Butter Cups & Chocolatey-Covered Almonds. Har inte smakat dem annu dock, men vanta ni bara! Knapper nog den forsta till nagon film ikvall.

Efter promenixen -> brunch time, wihoo! -> Vidare mot University mall for shopping.
Nar jag kom hem darifran drog jag pa mig de tunnaste plaggen jag hade och satt mig ute med en stekande sol och 30 graders varme, skypade med Sverige i nastan 3 h, behovligt!

Kvallen blir relativt lugn, maste forberede ett speech i min public speaking class, det ska vara 8-10 min lngt & jag for prata om vad som helst … hmm! help?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar