2011-09-23

Hi my Swedes,
Klaaaaar med my first exam. m a t h - gick nog helt OK, men inte OK att plugga sa mkt matte som jag gjort denna vecka. kommer inte halla i langden. Har fatt math tutor 7-9 pm mon, tue & wed iallafall.

Sitter for tillfallet och skypar med familjen Myren -m&k! <3 <3
De gor middag -dricker röd vin, ater appetizer, grillar oxfile, rostar gronsaker i ugn & ska ata bea <3 jag vill ocksa!!

Kan Cecilia komma till Skype ocksa kanske ??

Veckan har gatt valdigt fort, skola, moten, plugg & traning! Isen har startat pa riktigt och vi gar igenom forecheck, backcheck, powerplay, you name it… Mycket nytt, men intressant!
Idag har vi is vid fyra och sen hoppas jag pa att ga fran campus for dinner, down town med mina Norweigan friends maybe? Skulle sitta riktigt fint med en flaskig steak :) (& kanske lite lite bea ?? Annie, vet du om det finns bea i det har landet?)

Det ar tur att jag gillar att vara sjalv, tycker det ar hur skont som helst att vara sjalv ibland 
- att kunna gora saker precis nar, hur och var som helst, utan att nagon klagar eller tjatar. 
Pa kvallarna sitter vi (laget) mest i "study hall" ett rum vid ishallen dar alla freshman maste vara 5h/week, ratt skon stamning och bra pluggmiljo! + att man kan skratta ocksa, for ibland gor nagon amerikan nagot helt sjukt. haha!

Nej, back to laxbockerna kanske? eller inte, det ar fredag!! 
Tar nog mitt pick och pack och drar och kakar lunch & en nap pa det kanske sa hors vi nagon dag fram over, deal? =) 
Bra, pusshey


1 kommentar:

  1. Saknar dig super mkt snygging!!! Vill åka o hälsa på nununu!! men de får väl vänta lite, för imorgon äre GAMEDAY!! sjukt men sant, sesse premiär! Ta hand om dig gumman! puss och kram! du är bäst och du kommer fixa allt helt perfekt och lagom bra! <3

    SvaraRadera