2011-08-23

God kväll,
Vilket sommarväder gudarna bjöd på idag, som gjort för att vara min sista dag i Sverige,
hämtade brorsan från tåget/flyget från US i förmiddags, skönt att vi timade det så bra så han hinner vara med på familjemiddagen ikväll! saknas bara Maja & Kajsa.
Har packat klart nästan allt, hur ska jag kunna packa ner mitt liv i 25 kg ?? någon som vet? nej.
Tog mig ut på en springvända som innehöll ett utav de roligatse backintervallerna jag någonsin gjort i Bullebacken (dödens backe för er som inte hört talas om den) första vändan jag sprang träffade jag en gubbe som var ute med hunden, han frågade hur många gånger jag skulle springa och om han skulle ställa ut vattenflaskor eller energidryck vid vägen åt mig, hur snäll får man vara?! Näste man sa att det var imponerande att se en person springa i så hög fart uppför backen, och tredje mannen jag mötte sa "ring mig nästa gång du ska springa här" haha, man får verkligen en extra kick när någon hejar på! santsantsant.

Dålig uppdatering på sistone - j o, j a g v e t !
låt oss spola tillbaka tiden några dagar
Har haft sjukt mycket att göra senaste veckan, fixat klart alla papper, varit till apoteket ett antal gånger och fixat piller-som-bara-finns-i-sverige, varit till vårdcentralen för vaccinationer, sagt hejdå till alla nära & kära, vilket verkligen tar musten ur en ...

Sommaren ser man inte skymten av längre, det har gått fort!
Men tänker jag tillbaka så är jag ändå nöjd med sommaren, hade inte klagat på lite mer lediga sommar,sol&värme-dagar, jag ville ju bada mer & hoppa från hopptorn, åka till Östersund och hälsa på morfar & farmor, jag ville åka till Göteborg och hälsa på M&M, jag ville åka till Stockholm och gå på allsång på skansen och träffa vänner, jag ville, jag ville, jag ville ..
Man får prioritera här i livet helt enkelt! Men som sagt jag är nöjd, tack vare fannyhjärtat är jag faktiskt väldigt nöjd. Träningen vi gjort i sommar har givit resultat, det har varit väldigt roligt också! Testat massa nya träningsformer/redskap/ställen/övningar. & pengar har man ju också tjänat, ja, -nöjd är ordet. 

Vin & nuggets, ost&kex, öl & Bastu i grabbarnas nya lägga,
Gjorde en smarrig morotskaka i förrgår, yummi for my tummie!
kraschlandning nästa,
sen är det igång igen, på riktigt!
God Natt!

1 kommentar:

  1. Fina fina du! Jag kommer sakna dig tok mycket! saknar dig redan ju o ja åkte i lördags! Du kommer få det kalas bra! Och jag kommer o hälsar på senare!! Pusss! du är bäst! LOVE<3, Jag ska försöka ta mig till arlanada imorgon och vinka hejdå, lite struligt verkar de, men de är de värt!!! natti

    SvaraRadera