2011-05-27

solen lyser med sin frånvaro

regn, regn & åter regn, usch vilket tråkigt väder! Tur att man jobbar inomhus en sånhär dag & Tur att man slapp cykla till jobbet idag, åkte med Martin i hans racerbil, som jag för övrigt tog till frisören igår, första gången jag körde själv, de ni :)

Idag efter jobbet åker jag & Rob till Borlänge/Kupolen och shoppar lite, han ska ha en Kavaj tills imorgon på min och mammas 70 års fest !! Så roligt och shoppa killkläder tycker jag, för snygga killkläder är verkligen snyggt ;)
Imorgon är det som sagt fest, kan bli hur kul som helst det där, träffa gammal släkt, gamla kompisar & framförallt nya! 3-rättersmiddag, band&musik, gott dricka bjuds det på, sen tillkommer ju allt det andra roliga ... :)
Hoppas vädergudarna fixar till det här med vädret också!
kommer bli hur kul som helst! jag längtar. så in i bomben

Maja kom hem från Göteborg igår också, känns bra att ha majaöverallt hemma,  hon fixar & donar hon!
Tror mamma är med på ett hörn också, fastän hon inte ska! Och Ebba hörde jag hade gjort tårtor! Pappa & Adam fixar säkert också massa grabbdon!



Ha en superdag!

/ K

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också vara med imorgon! är lite små sur här borta, trotts att allt ät toppen här så vill jag verkligen inte missa eran fest, buhu..skulle göra vad som helst för ett privat plan tur o retur hem ikväll o tillbaka hit igen morgonen efter natten när festen är slut! men ni får ha en toppen fest ändå! solPUSSar från mig!!<3

    SvaraRadera
  2. Det var ju en väldigt snygg kavaj ni hittade till Robban! Ser framemot lite bilder från helgen här så småningom... =)

    SvaraRadera