2011-05-22

s ö n d a g

vilken härligt dag! Sol gör en på sånt bra humör :)
& bakis är man inte heller, som vissa andra, t ex Robban och Hanna som ligger ute i solen och sover ;)

Gårdagen blev en lyckad lördag! Började dagen med en springtur och lite trapp-intervaller.
Sen blev det jobb några timmar och efter det han jag inte mer än hem och vända innan jag var på cykeln till fördelsedagsbarnet Fanny, dress for success!! Fanny bjöd på kak&bull-buffé, en ritkig 10 poängare!! Får baka en ny cheesecake till dig tror jag, Jag Älskar Cheesecake.
Efter en stund kom Elin, vi satt och snackade och drack i några timmar innan alla grabbsen & Hanna kom :)
Sen blev det LyckyHouse. Ingen lika succé! Men ganska bra med folk ändå.

Robert var så söt igår - sa säkert 11034835739 gånger hur mycket han älskade mig!
Love u.

& idag mår jag hur bra som helst, vilket gjorde att jag fick köra till Rättvik förbi Tällberg & Dalecarlia hotell där jag köpte present till mamma som fyller 50 år på tisdag! Efter det drog vi vidare mot Rättvik för lite pizzaslice, gött!

Nu: back till sängläge i solen så får vi se vad kvällen bjuder på!

/ K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar