2011-05-20

första blogginlägget i mitt liv. ..

.. . nej nu skojade jag till det! Hade faktiskt en blogg för ca fyra år sedan som jag hade lösen till så det var inte många som hade nyckeln att se den :)


Den här däremot, tänker jag visa upp för alla som vill se !!


Hur kommer det sig att jag skaffar en blogg just idag? fredag, kl 12.00? 20/5 2011 ?

för att . .
  • jag fyller 20 år om fem dagar!
  • jag tog körkort i förrgår, wihoo!
  • min braiga kompis Fanny fyller 20 år imorgon, kalas !! 
  • jag är just hemkommen från födelsedagsresa i Turkiet med mamma
  • sommaren är snart här, love it!
  • allt känns så bra just nu helt enkelt, så varför inte?
      . . baaaara för att skryta om det där !

       Neeejdå ;
  • Min egentliga tanke med bloggen är att fortfarande kunna känna på sverige när jag i höst flyttar till USA och testar på college&hockeylivet där!


inloggning, design & första inlägget har nu tagit mig ca 3h, vad har jag gett mig in på?
hoppas någonting bra .. =)




/ K

1 kommentar:

  1. Sv: Vilket bra tips! Tack för inspirationen och lycka till med bloggen! :D

    (http://frukostera.blogg.se)

    SvaraRadera