2012-08-20

Utforskar Arlandas billigaste hotell -Jumbo Stay samtidigt som jag filosoferar om min kommande framtid. Imorgon bär det av över Atlanten. Första stop -New Jersey för att fira Kajsa för att hon fixat Green Card, helt sjukt grymt bra! + allt annat New Jersey & New York har att erbjuda ;-) 
På lördag bär det norr ut, dvs till mitt älskade hem UVM/Burlington/Vermont. Blir en 6 timmars roadie med Valerie, en ryska i mitt lag som har sitt föräldrahem i New Jersey. Måndagen därefter blir mitt liv mycket hektiskt, igen! Skola/hockey/resa/äta/sova, känner du igen det? Det är faktiskt så sant som det är sagt, men jag gillar't :) 
SommarSverige kan man tycka blev en stor besvikelse. Men jag känner inte alls så. Visst kunde vädergudarna varit lite schystare men jag är så glad att jag fick vara med människor som gör mig lycklig på alla sätt och vis, stöttar mig i ur och skur och ställer upp jämt. ..och vem behöver solsken när man har en sådan fin familj och sådana fina vänner som lyser upp ens tillvaro, har ett innesittande jobb och tränar så svetten rinner fastän det knappt är plusgrader? Jag tycker jag haft en utomordentlig sommar :) tack för den alla inblandade. 

Men lite sommarlov har jag ju kvar och den ska jag & K ta vara på så gott det bara går, och lite till! 
Godnatt Sverige. 

Köpte 100% mörk choklad i USA som såg så smarrig ut
tills jag kände smaken.. Rekommenderas inte som en godbit
till kaffet, men fungerar däremot fantastiskt bra i mina
mörka chokladkakor. 

1 kommentar:

  1. Roligt att vi fått umgås en del i sommar härliga lillasyster!! Ha nu en härlig och inspirerande höst over there, you're strong, you can do it!! ;)
    Vi ses kanske på jul, men hörs desto snarare!
    Kram Maja

    SvaraRadera