2012-03-12

Jag älskar min nya leksak! Bästa köpet jag gjort tror jag. Bär med mig den överallt, till alla lektioner, har internet överallt, gratis filmer och såklart min älskade translate app som gör att jag överlever i klassrummen. tacka iPad vettja !

Kom precis in från en Springrunda i shorts&linne i ett 20 gradigt Burlington som inte satt helt fel!
Känns som sommar idag, alla sitter ute, lättklädda på gräsmattorna och pluggar, solbrillorna är på, sololja och solprotection kryllade det av & jag såg tillochmed två som badade nere vid sjön.

Längtar tillbaka till New Jersey gör jag verkligen !!
Att komma tillbaka hit betyder stress & inget Sverige.
Tur att världens bästa föräldrar, Maja&Mathias, Kajsa & kanske Mike kommer om 3 veckor och några dagar !!

Ikväll har vi hockeymöte. ...har fått en hint att vi har träning 6:00am varje dag, vilket jag verkligen jublar för. En bättre start på dagen kan man ju inte få !!

Have a lovely Monday night,
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar