2012-01-27

Fun Fact #1
Vi använder alltid pulsband när vi tränar, varesig det galler workout eller is.
Idag fick jag redo pa att jag brände 1989 kalorier pa en av matcherna forra helgen (!!) (inkl. warm up)
är inte det sjukt mycket?..
Jag tyckte det lät lite överdrivet sa jag fragade hur "exakt" räkningen var & den var tydligen ganska exakt!,
eftersom alla i laget har sina egna pulsmatare & allas ar individuellt inställda pa var och en (weight/lenght/nat jag inte forstod mig pa/och en till sak jag inte forstod mig pa)
sooo, let's play some more hockey America …

Fun Fact #2
Pa sondag spelar vi med vara "Breast Cancer Jerseys" against New Hampshire, Svarta trojar med rosa text,
- just my style! Sa himla roligt att det gor sådana saker här, kommer bli roligare att spela eftersom man vet att man spelar for nagot extra.
Efter matchen gar trojarna till auktion, jag ska buda hogst pa min, helkt klart! :)

Fun Fact #3
Jag har fatt en ny frukostkompis & jag alskar den!
- tarna ett apple och blanda med kanel & en msk kokosfett. In i micron 40-60 sek tills applerna blir mjuka. 
Lagg en stooooor klick Jordnotssmor (& en klick turkisk yoghurt om du vill) pa toppen som far smalta lite innan du ater. 
I promise I just made your day and you're welcome ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar