2011-12-28

Onsdag, Lillordag, tva dagar till Nyarsafton, & Hem har jag/vi inte kunnat gjort battre!!!
Jag har atit gott hela tiden, traffat basta folket i mitt liv, njutit och haft det sa bra!!
Skulle helst vilja leva sahar varje dag, men det vet ju alla att man inte riktigt kan .. Men dromma far man!
   Maja & Mathias akte precis hem, sorgligt. -Gillar er era sotnosar!
Morfar aker hem imorgon, sorgligt. Men vi ses om inte sa jattelaaaange igen!, hoppas jag.
   Jag alskar verkligen Jul och dess tillhorigheter. Det har jag nog alltid gjort, och jag sager det inte bara i ar for att jag inte traffat mina nara & kara pa lange. Allt fix & trix som manga vill bort ifran vill jag ska stanna och finnas hela tiden!! Ja, hogtider overall ar bra grejer helt enkelt!!
   En sak som jag tankt ganska manga jular men inte riktigt sagt ar att jag ska, nar jag blir stor gora Janssons Frestelse till vardags, aret om!, Gora Jordnotsrutor, Rockyroad och Lakritskola till vardagsfika, aret om! & varje helg ska nastan vara som Julafton, aret om! :) Bra liv att se framemot!

Julbak (fran de tva fortsa dagarna jag var hemma…) :)

1 kommentar:

  1. Men hur ska man komma ihåg att göra janssons även till vardags, jag hade edan glömt det! bra att du påminde..
    men en annan aspekt på det hela är ju janssons, rocky road och lakritskola är så gott just av den anledningen att man gör det så sällan - då blir det speciellt! Vore synd att förstöra det speciella kring julens godsaker, eller hur?
    Tack själv för en underbar julvecka, jag ser redan fram emot nästa!
    Puss söta syster!

    SvaraRadera