2011-12-20

Godmorgon (eller Godförmiddag kanske man ska säga). Sitter i köket och äter min efterlängtade fil frukost med x-tra allt, att jag har längtat efter det! Lyssnar Carolas Julmusik & dricker kaffe på det. Ingen dålig start på dagen heller!!
   Försöker lägga ut lite bilder från allt bak vi har hunnit med de här två dagarna jag har vara hemma, men de vill inte fastna på sidan.. Snickerskakor & Rockyroad gjorde jag i förrgår medans mamma och mästerbagaren Adam gjorde saffranslängder, bullar och surdegsbröd! Fina grejer. Igår gjorde jag förresten också Mozartkulor, tjuvsmakade ocksa, otroligt goda!
   Skulle vilja sätta på mig bagarhatten idag också, men jag vet inte.., Ska ju orka äta upp allt också ..
Lakritskola ska vi iallafall göra!! & knäck!! & Saffranskaka!! & .. jaja, vi är ju inte den familjen som inte äter så.. ;)
   Händer idag då? Kanske ska sitta kvar på stolen i någon timma? nej justja, har lovat mamma att dammsuga.. Senare har jag inga planer, älskar den känslan när man bara kan göra som/vad man vill! Hoppas dock att få träffa bästa Sanne ikväll.

Happy Tuesday!
/K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar