2011-09-16

BIG fail on my mathquiz today… Sorry! "Find the Domain and Range using Set interval" -whaaat ??
Lucky me it's Friday!!! & no more classes today. + att mamma & pappa har bokat resa hit i slutet av Oktober, & forhoppningsvis kommer Kajsa ocksa, can't wait!! =)

Igar hade vi forsta istraningen med huvudcoacherna, aaantligen! Kandes att det inte var ett svenskt lag pa isen, sa mycket hogre fart, snabbare till avslut, och malen ar inte sa perfekta & snygga som det ska vara i swe. Riktigt svettigt pass, mycket skridskoakning, pass/timing-ovningar, 3-3 i mittzon, 45 min - klart!
-> Work out 45 min, bara smidighet -gillart!

Kanner mig fortfarande valdigt speedad pa kvallarna > svart att sova! I forrgar var jag sakert vaken till 3am, woops! tror jag vet varfor.., Efter traningen i onsdags gick vi ner till vattnet/hamnen (jatte fint&mysigt) dar fanns "Skinny pancakes", en jatte mysig restaurang,  fick sockerchock bara av satta min fot dar inne, haha! Jag tog en "Choco-Monkey-Crepes" (en jattestor crepe med 1 ton nutella och banans) + french fries (!) (bilder langs ner)
Det var ju hur gott somhelst, men spyfardig efterrat var bara fornamnet, haha, madde sa illa! Kunde inte somna pa flera timmar efter, kan det bero pa sockerchocken, (mamma) ?? Jag ar ju faktiskt inte van sahar mycket socker ..

Senaste dagarna har jag varit pa University Mall & shoppat, alskar alla body lotions har!! vill ata dem.
fixat bankkort
pluggat behover jag val inte namna for det vet ni ju att jag gor till 99%
& tranat! Gillar verkligen traningarna har, verkligen effektiva!

Ikvall ar det tidig traning, vid 4 tiden har jag for mig! Work out after & sen far kvallen ta mig dit den vill, no plans at all! Imorgon ska vi hem till en i laget pa lagmiddag :)

Sondag- Off? I hope! I need it! Mina hips, legs and arms are ganska SPRANGDA!

Ha en bra weekend my home.
Puss K




1 kommentar:

  1. Hejsan gumman! Pappsen, Mammsen och Majsan här=) (Ida och Adam hälsar dessutom!) Majsan är hemma efter plugg i Gälve och vi har ätit annanaspaj och vinmarinerad blåmögelost och snackat om resor, om dig och kajsa och om att man borde beställa sina halsdukar av farmor istället för att händla dem på H&M.
    Härligt att höra att du trivs med träningsfilosofin där borta. Vi här hemma är intresserade, kan du inte blogga om några pass eller specifika övningar så vi får lite inspiration till träning?
    Ang sömnproblemen så tror vi att det beror på att du är speedad dels på grund av nya intryck och mycket tankar, och dels på sockret, absolut! Klart du kan äta socker men du som är van att inte äta det bör ju börja lite succesivt och dessutom välja tidpunkten, dvs undvik det några timmar innan du ska sova. Maja var på föreläsning idag som behandlade sömnstörningar, och det är VÄLDIGT viktigt att ha en fungerade sömn lärde hon sig, bla så får man mindre tillväxthormoner om man sover dåligt, och det gör ju att du inte tillgodogör dig träningen på lika bra sätt tex.
    Kram på dig!

    SvaraRadera