2012-08-30

A t t a c k t h e d i s t a n c e

Hellu swedes.

Ville bara säga att jag lever och mår bättre än bra.
Jag bor med världens bästa tjej -Kristina.
Hon åker skidor här på universitetet & kommer från Norge.
Senaste dagarna har präglats av fitness testing, school and get to know everything a g a i n .
Jag har bytt major IGEN, och nu har jag bytt på riktigt -PUBLIC COMMUNICATION är min nuvarande major/inriktning.
Jag tar två classer inom området "community development & applied economics" (vi läser om micro/macro economi & hur det präglar vår vardag och våra liv i största allmänhet, intressant!)
En spanska class.
Och political science. (what do American government do? Ask me in 3 months and I'll answer you like I've never done anything else before.. Or.. Maybe.. Not.. We'll see..)

Världens största tack pussar och kramar till sis Kajsa som körde upp mig hit och hjälpte mig att flytta in och allt som hör till, vad skulle jag göra utan dig? Love u girl .

YoYo test imorgonbitti 06:30.. Better sleep now. Wish me luck!! 

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du funnit dig till rätta och tycker att livet är gott. Hoppas testerna gick bra. Ja, Kajsa är en ängel som hjälpt dig med inflyttningen. Maja och Mathias flyttar i helgen och vi har hjälpt till lite. Har precis bokat resa till Kajsa för att senare ta oss till dig. Pappa och jag åker den17 september och bilar upp med Kajsa senare. Pappa reser hem 1 oktober och jag 8 oktober från Burlington. Längtar tills vi ses. Take care. Love you.

    SvaraRadera