2012-03-28

No Pain No Gain

Pain var ordet... Mina biceps och min butt fick sig en rejäl omgång i både gårdagens och dagens fyspass. Imorse stod Competition and Cardio på schemat och det ser ut som följande:
Upvärmning 20 min,
Sen kör vi fem olika övningar 2 min Work/ 1 min rest/ 2 min Work/ each exercise
1. Plate push -(google it) & testa gärna, drygaste övningen helt klart!
2. Bear crawl -du går som en Björn (Google om du inte vet hur en Björn går) fram och tillbaka så många gånger du hinner.
3. Move Mountain -flytta vikter fram och tillbaka 45lb, 35 lb, 25lb, 15 lb, 10lb & 5lb
4. Wall ball -google "wall ball exercise"! Bra helkropps-träning
5. Rope pull -My favorite! (sitter ner och drar en j*la massa vikter med ett rep till sig tills de nuddar fötterna, upprepa, upprepa...)

Äter Wasabi Peas (ny favorit) och kollar in en ny website -> lifehacker.com för tillfället och det blir förhoppningsvis Harry Potter efter det.
... sen sängen och en dag närmare Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar