2011-11-25

Vi har fatt snö!!! vilket leder till slask & ruggigt det följande dagarna … Darfor tyckte jag att snon inte behovde komma an. Men lite mysigt ar det allt!
För tillfallet sitter jag pa hotellet 'Wendt University Inn' i Colgate. Kom hit alldeles nyss och jag börjar stortrivas pa hotell :)


Igar var det Thanksgiving, vilket var lika stort som Christmas! Vilka julkanslor jag fick!! 
Langtar saaaa mkt hem just nu.
Julmusik, snö, "julmat", pumpkinpie <3, JULGRAN -ja du hör, det skulle kunna vara jul!


Thnksgiving-dagen startade med volunteer jobb 9.30-12.30, vi serverade mat och hjalpte alla hemlosa att fa den basta Thanksgivingen de kunde tanka sig. Vi var pa en restaurang downtown som samlade ihop mat & desserter mm fran alla olika restauranger i Burlington. Alla fick komma och ata & det kostade inte en krona. Jag kunde saklart inte lata bli desserterna … p u m k i n p i e, p e c a n p i e, c u p c a k e s, b r o w n i e , m o r o t s k a k a <3 sorry alla som behövde det mer an mig, men jag kudne inte lata bli att smaka allt :) Jattebra jobbat av oss iallafall, kandes saaa bra efterat.

Spelar mot Colgate foljande tva dagarna.
Wich me luck, for det behovs!!

Thanksgiving plate!
I rather eat Swedish, just saying :)
Watching American Football, not a favorite,
but it is what it is on Thanksgiving!
saklart de kopte PEANUT butter cups for me ;)
Avrundade kvallen med pool och relax!
Mycket uppskattad dag & Thanksgiving :)
Thanks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar