2011-10-25

Hemkommen fran en utsokt middag pa "Olive garden" for ett tag sen & just nu blir man ompysslad av syster. Tens apparaten + min rygg ar basta vanner nu for tiden ...

Vi besokte Ben & Jerry Factory igar. Det ligger bara 30 min fran campuset, Hur bra?? Blir nog ett antal tripar ditat. Dagens flavor som de tillverkade var Mint Chocolate Chunk, yummi! Sen blev det sjalvklart nagra kulor pa vagen ut. Kan verkligen rekommendera: "What a cluster" - Peanut Butter Ice Cream with Caramel Cluster Pieces, Peanut Butter & Marshmallow Swirls ( ja, jag alskar allt som har med peanut att gora) & "Coconut Seven Layer Bar" -Coconut Ice Cream with Coconut & Fudge Flakes, Walnuts and Swirls of Graham Cracker & Butterscotch. Tror att Peanut butter cup fick nagra nya stora konkurrenter efter gardagen.

Sondagkvallen tog mig & Kajsa "Palace 9", dar bion stavas p a r a n o r m a l  a c t i v i t y 3. Laskig, ja! bra, ja! rekommenderar, ja! Tur vi hade varandra, ostbagar & losgodis att gomma oss i.

Flyget hem till Swe ar bokat <3 Anlander huvudstaden 06.30 Fredag Nov 4,
hinner fa tva dagar med nara och kara innan det ar dags att kla om till Sverige dressen for en 4-Nationers turnering i Nykoping!!


1 kommentar:

  1. vad bra ni verkar ha det, härligt för er att få vara tillsammans! Undrar vart ni gjort av mamsen och papsen bara... Klara, du verkar verkligen ha fått en hangup på jordnötter (helt förståeligt). På tal om det så ska jag laga kikärts- och jordnötsbiffar imorgon, har du provat det? gott! kram Maja

    SvaraRadera