2011-06-29

kärleken är blind men jag vill gärna se

bandit rock spelas på för tok för låg volym, men det är ok.
Det blev en tidig morgon för träningsnördarna k&f idag,
05.55 satt rullskridskorna där de skulle och vidare rullade vi mot Insjöns stolthet,
kändes ju sådär att gå in genom portarna när det redan kl sju var 20 grader varmt ute ...

Mitt nya (el. gamla) tränings-pass-frukost =)
älskar allt som har med jordnötter att göra !!


Se och häpna - inga hallon, ingen a-fil, ingen kokos och absolut ingen kakao.
Nej, min onsdagsfrulle bestod av vaniljfil (smakar precis som vaniljyoghurt),
banan & färska jordgubbar tillsammans med ett glas kaffe, ett ägg & nötter


Efter jobbet blir det löpning hem, 1 låååång mil som jag ska göra mycket kortare genom musik i öronen,
tycker att musiken både ger en extra kick + att det blir så mycket roligare att träna.
.. . blir tydligen gymmet direkt efter, ska testa Life 'n' Joy med fanny,
måste träna bort mina spaghettiarmar jag införskaffat mig den senaste tiden,
skärpning klara!


/ p u s s

3 kommentarer:

  1. Vilken otroligt snygg och praktisk äggbehållare du har!=)

    SvaraRadera
  2. en grej till, vad brukar du lyssna på för musik när du springer?
    en grej till, jag tyckte mig inte se nån spagettitendens alls på bilden med kettelbellen faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte tipsa om ägghållaren i ett senare inlägg, den är kung verkligen ;)
    Jag har faktiskt precis börjat lyssna på ROCK, hur skönt som helst =)

    SvaraRadera